Všeobecné obchodní podmínky
Daniel Meduna – Osobní asistent & Concierge
IČO: 21382158
Sídlo: Resslova 740/27, 500 02 Hradec Králové
E-mail: DanielMeduna@email.cz
Telefon: +420 605 357 801
(dále jen "Poskytovatel")
1. Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztah mezi Poskytovatelem a klientem – podnikatelem i spotřebitelem (dále jen "Klient").
Služby jsou poskytovány na základě individuální dohody a objednávky. Odesláním objednávky nebo navázáním spolupráce Klient potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.
2. Rozsah služeb
Poskytovatel poskytuje osobní a pracovní asistenci dle individuální dohody s Klientem, zejména:
-
organizace a správa úkolů,
-
pomoc s pochůzkami,
-
doprovod na schůzky nebo pracovní cesty,
-
jednorázová i dlouhodobá podpora v každodenním provozu.
Poskytovatel neposkytuje služby vyžadující zvláštní oprávnění (např. zdravotní, právní, finanční poradenství).
3. Cena a platební podmínky
-
Základní hodinová sazba činí 1 200 Kč / hod.
-
Konečná cena je stanovena dle skutečně odpracovaného času nebo dle předem sjednaného balíčku.
-
Mimo Hradec Králové a Pardubice může být účtována doprava dle dohody nebo dle aktuálního ceníku.
-
Poskytovatel není plátcem DPH.
-
Platba probíhá na základě faktury se splatností 7 dnů, není-li sjednáno jinak.
4. Změna a zrušení objednávky
-
Objednávku lze zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před domluveným termínem.
-
Při pozdějším zrušení může být účtováno storno ve výši 50 % předpokládané ceny.
-
Nedostavení se bez omluvy = účtování plné ceny dle původní dohody.
5. Odpovědnost
-
Poskytovatel odpovídá pouze za škodu, kterou prokazatelně způsobil porušením svých povinností.
-
Výše případné náhrady škody je omezena maximálně do výše ceny poskytnuté služby.
-
Poskytovatel nenese odpovědnost za zpoždění, škodu či újmu způsobenou třetími stranami nebo okolnostmi mimo jeho kontrolu.
6. Mlčenlivost
Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které se dozví v souvislosti s poskytováním služeb, a nezpřístupní je třetím osobám bez souhlasu Klienta, s výjimkou nutnou k plnění služeb (např. komunikace s dodavatelem jménem Klienta).
Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení smluvního vztahu.
7. Zvláštní ustanovení pro spotřebitele
-
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (e-mail, telefon, web) do 14 dnů od uzavření smlouvy.
-
Pokud Spotřebitel požádá o zahájení poskytování služeb před uplynutím této lhůty, bere na vědomí, že po úplném poskytnutí služby právo na odstoupení zaniká.
-
Reklamace služeb: pokud Spotřebitel namítá, že služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě, uplatní reklamaci bez zbytečného odkladu na e-mail Poskytovatele.
8. Řešení sporů a dohled
-
Právní vztah se řídí právním řádem České republiky.
-
Spory mezi podnikateli řeší příslušný soud podle sídla Poskytovatele.
-
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce (www.coi.cz).
9. Závěrečná ustanovení
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli upravit.
-
Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na webu Poskytovatele.
-
Tyto VOP nabývají účinnosti dne 11. srpna 2025.