Všeobecné obchodní podmínky

Daniel Meduna – Osobní asistent & Concierge
IČO: 21382158
Sídlo: Resslova 740/27, 500 02 Hradec Králové
E-mail: DanielMeduna@email.cz
Telefon: +420 605 357 801
(dále jen "Poskytovatel")

1. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztah mezi Poskytovatelem a klientem – podnikatelem i spotřebitelem (dále jen "Klient").

Služby jsou poskytovány na základě individuální dohody a objednávky. Odesláním objednávky nebo navázáním spolupráce Klient potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.

2. Rozsah služeb

Poskytovatel poskytuje osobní a pracovní asistenci dle individuální dohody s Klientem, zejména:

  • organizace a správa úkolů,

  • pomoc s pochůzkami,

  • doprovod na schůzky nebo pracovní cesty,

  • jednorázová i dlouhodobá podpora v každodenním provozu.

Poskytovatel neposkytuje služby vyžadující zvláštní oprávnění (např. zdravotní, právní, finanční poradenství).

3. Cena a platební podmínky

  • Základní hodinová sazba činí 1 200 Kč / hod.

  • Konečná cena je stanovena dle skutečně odpracovaného času nebo dle předem sjednaného balíčku.

  • Mimo Hradec Králové a Pardubice může být účtována doprava dle dohody nebo dle aktuálního ceníku.

  • Poskytovatel není plátcem DPH.

  • Platba probíhá na základě faktury se splatností 7 dnů, není-li sjednáno jinak.

4. Změna a zrušení objednávky

  • Objednávku lze zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před domluveným termínem.

  • Při pozdějším zrušení může být účtováno storno ve výši 50 % předpokládané ceny.

  • Nedostavení se bez omluvy = účtování plné ceny dle původní dohody.

5. Odpovědnost

  • Poskytovatel odpovídá pouze za škodu, kterou prokazatelně způsobil porušením svých povinností.

  • Výše případné náhrady škody je omezena maximálně do výše ceny poskytnuté služby.

  • Poskytovatel nenese odpovědnost za zpoždění, škodu či újmu způsobenou třetími stranami nebo okolnostmi mimo jeho kontrolu.

6. Mlčenlivost

Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které se dozví v souvislosti s poskytováním služeb, a nezpřístupní je třetím osobám bez souhlasu Klienta, s výjimkou nutnou k plnění služeb (např. komunikace s dodavatelem jménem Klienta).
Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení smluvního vztahu.

7. Zvláštní ustanovení pro spotřebitele

  • Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (e-mail, telefon, web) do 14 dnů od uzavření smlouvy.

  • Pokud Spotřebitel požádá o zahájení poskytování služeb před uplynutím této lhůty, bere na vědomí, že po úplném poskytnutí služby právo na odstoupení zaniká.

  • Reklamace služeb: pokud Spotřebitel namítá, že služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě, uplatní reklamaci bez zbytečného odkladu na e-mail Poskytovatele.

8. Řešení sporů a dohled

  • Právní vztah se řídí právním řádem České republiky.

  • Spory mezi podnikateli řeší příslušný soud podle sídla Poskytovatele.

  • Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce (www.coi.cz).

9. Závěrečná ustanovení

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli upravit.

  • Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na webu Poskytovatele.

  • Tyto VOP nabývají účinnosti dne 11. srpna 2025.